Macrorit Disk Partition Expert: software gratuit de gestionare a discurilor pentru Windows

Actualizat în mai 2024: Nu mai primiți mesaje de eroare și încetiniți sistemul dvs. cu instrumentul nostru de optimizare. Ia-l acum la acest link
  1. Descărcați și instalați instrumentul de reparare aici.
  2. Lasă-l să-ți scaneze computerul.
  3. Instrumentul va face atunci reparați computerul.

Opțiuni. Ca orice alt software de gestionare a discurilor, Macrorit Disk Partition Expert are capacitatea de a extinde partiția, în special pentru unitatea de sistem. Principalul motiv pentru extinderea partiției este evitarea problemelor de spațiu. În timp ce mulți preferă să utilizeze instrumentul integrat de gestionare a discurilor, există unii care doresc să utilizeze software-ul terț pentru gestionarea discurilor, care oferă mai multe caracteristici. Macrorit Disk Partition Expert este noul utilizator!

Macroit Expertul pentru partiția hard disk

Actualizare mai 2024:

Acum puteți preveni problemele computerului utilizând acest instrument, cum ar fi protejarea împotriva pierderii fișierelor și a malware-ului. În plus, este o modalitate excelentă de a vă optimiza computerul pentru performanțe maxime. Programul remediază cu ușurință erorile obișnuite care ar putea apărea pe sistemele Windows - nu este nevoie de ore întregi de depanare atunci când aveți soluția perfectă la îndemână:

Descarca

Redimensionați, creați, ștergeți, formatați, activați, ascundeți / ascundeți, schimbați eticheta, schimbați scrisoarea unității, explorați, vedeți elemente de recuzită, verificați, defragmentați, ștergeți, verificați suprafața. Disk Partition Expert susține de asemenea că are o viteză de lucru fără precedent. Se pretinde că are cele mai bune rezultate de date (acoperă> 300% mai rapid decât alte software-uri de partiție cu cel mai mic procesor

Macrorit Disk Partition Expert vă permite să ștergeți, să mutați sau să reduceți partițiile fără a pierde date. Este foarte ușor de făcut. Mai întâi selectați unitatea a cărei dimensiune doriți să o redimensionați, faceți clic dreapta și alegeți Mutare / Redimensionare. După ce ați făcut acest lucru, veți vedea o fereastră pop-up cu opțiuni pentru redimensionarea playerului. Este destul de curat și ușor de făcut.

Dacă ați manipulat spațiul pe disc, faceți clic pe OK, apoi faceți clic pe butonul Aplicare la sfârșit.

Disk Partition Expert poate verifica, de asemenea, sectoare defecte. Dacă doriți să scanați hard diskul cu o zonă de scanare personalizată, faceți clic pe butonul Scan Area pentru a selecta zona de scanare. Apoi, faceți clic pe Începeți acum pentru a începe scanarea. Aveți și opțiunea Oprire automata după scanare, care este metoda recomandată dacă îl rulați peste noapte.

O altă opțiune este numită Ștergeți discul, unde puteți instala unitatea completă cu o varietate de opțiuni, cum ar fi:

• Segmente complete cu zero
      • Completați segmente cu una
      • Segmente complete cu zero și una
      • 5220.22-M
      • 5220.22-M
      • 5220. 28-STD

Macrorit Disk Partition Expert poate de asemenea converti GPT disc la MBR disc fără pierderi de date și invers, dar rețineți că nu poate face acest lucru pentru discul de sistem. De asemenea, suportă hard discuri peste 2 TB, suportă sectoarele 1024.

Acesta diferă de alte software-uri de gestionare a discului prin faptul că include următoarele caracteristici:

1. , 300% mai rapid decât alte programe de partiție cu resurse mai puțin CPU.
  2. Control flexibil al sarcinilor: Orice operație poate fi întreruptă în orice moment în Windows.
  3. Protecția datelor când este oprită alimentarea: Protejați cele mai importante date personale sau de afaceri, chiar și în cazul unei întreruperi a alimentării.
  4. Nicio fragmentare garantată: Performanța maximă a sistemului de operare pe baza fragmentării automate a discului în timpul redimensionării și mișcării.

În cele din urmă, există multe opțiuni în Expertul pentru partiții de disc Macrorit. Este ușor de utilizat și nu trebuie să fii un profesionist în computere care să se ocupe de hard disk. Chiar mai bine, configurația completă a programului este mai mică decât 4 MB și se instalează foarte repede. Dacă sunteți în căutarea unui manager de partiții gratuit pentru Windows, vă recomandăm să consultați Macrorit Disk Partition Expert.

Din păcate, nu există o legătură directă pe pagina de pornire, trebuie să o descărcați de la CNET. Deci, când vizitați site-ul, nu uitați să faceți clic pe Link direct de descărcare și NU pe Instalatorul CNET Descărcați acum.

ACTUALIZAȚI: Iată link-ul direct de descărcare de pe macrorit.com.

Sfat expert: Acest instrument de reparare scanează arhivele și înlocuiește fișierele corupte sau lipsă dacă niciuna dintre aceste metode nu a funcționat. Funcționează bine în majoritatea cazurilor în care problema se datorează corupției sistemului. Acest instrument vă va optimiza, de asemenea, sistemul pentru a maximiza performanța. Poate fi descărcat de Faceți clic aici

Video conexe